Muutos Orion-konsernin puolivuosikatsauksen 2024 julkistamisajankohdassa

ORION OYJ PÖRSSITIEDOTE - TULOSJULKISTAMISAJANKOHDAT 20.9.2023 KLO 12.00

Orion Oyj siirtää puolivuosikatsauksen tammi–kesäkuu 2024 julkistamisajankohtaa. Uusi julkistamisajankohta on torstai 8.8.2024 (oli aiemmin torstai 18.7.2024). Tulosjulkistusajankohdat pysyvät muilta osin muuttumattomina.

Tilinpäätöstiedote vuodelta 2023 sekä vuoden 2024 osavuosikatsaukset ja puolivuosikatsaus julkaistaan seuraavan aikataulun mukaisesti:

Tilinpäätöstiedote vuodelta 2023   tiistaina 13.2.2024
Osavuosikatsaus tammi-maaliskuu 2024
Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuu 2024
Osavuosikatsaus tammi-syyskuu 2024
  torstaina 25.4.2024
torstaina 8.8.2024
tiistaina 29.10.2024

Liisa Hurme
    Olli Huotari
Johtaja, Corporate Functions

Tuukka Hirvonen, sijoittajasuhteet, Orion Oyj

www.orion.fi

Orion on suomalainen lääkeyhtiö - hyvinvoinnin rakentaja, joka toimii maailmanlaajuisesti. Kehitämme, valmistamme ja markkinoimme ihmis- ja eläinlääkkeitä sekä lääkkeiden vaikuttavia aineita. Orionilla on laaja alkuperäislääkkeiden, geneeristen lääkkeiden sekä itsehoitotuotteiden valikoima. Lääketutkimuksemme ydinterapia-alueet ovat syöpäsairaudet ja kipu. Orionin kehittämiä alkuperäislääkkeitä käytetään muun muassa syöpien, neurologisten sairauksien sekä hengityselinsairauksien hoidossa. Orionin liikevaihto vuonna 2022 oli 1 341 miljoonaa euroa, ja yhtiö työllisti vuoden lopussa noin 3 500 henkilöä. Orionin A- ja B- osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.