Orion Oyj:n yhtiöjärjestyksen 12 §:n muutos merkitty kaupparekisteriin

ORION OYJ PÖRSSITIEDOTE 9.4.2014 KLO 16.45

Orion Oyj:n 25.3.2014 pidetyn yhtiökokouksen päätöksen mukainen muutos Orion Oyj:n yhtiöjärjestyksen pykälään 12 on merkitty kaupparekisteriin. Voimassa oleva yhtiöjärjestys on saatavilla Orionin kotisivulla osoitteessa www.orion.fi/yhtiojarjestys. Yhtiökokouksen päätöksistä on julkaistu pörssitiedote 25.3.2014.

Timo Lappalainen
   Olli Huotari
Johtaja, Esikuntatoiminnot

Olli Huotari, Johtaja, Esikuntatoiminnot
puh. 010 426 3054, gsm 050 966 3054

Orion on suomalainen lääkkeiden ja diagnostisten testien kehittäjä - hyvinvoinnin rakentaja, joka toimii maailmanlaajuisesti. Orion kehittää, valmistaa ja markkinoi ihmis- ja eläinlääkkeitä, lääkkeiden vaikuttavia aineita sekä diagnostisia testejä. Yhtiö panostaa jatkuvasti uusien lääkkeiden sekä hoitotapojen tutkimiseen ja kehittämiseen. Lääketutkimuksen ydinterapia-alueita ovat keskushermostolääkkeet, syöpä- ja tehohoitolääkkeet sekä inhaloitavat Easyhaler® -keuhkolääkkeet.

Orionin liikevaihto vuonna 2013 oli 1 007 miljoonaa euroa, ja yhtiö työllisti vuoden lopussa noin 3 500 henkilöä. Orionin A- ja B- osakkeet on listattu NASDAQ OMX Helsingissä.