Jakautuva Orion julkaisee uuden Orionin ja Oriola-KD:n listalleottoesitteet

1.7.2006 jakautuva Orion Oyj julkaisee tänään 21.6.2006 listalleottoesitteet jakautumisessa syntyvistä uusista pörssiyhtiöistä, Orion Oyj:stä ja Oriola-KD Oyj:stä. Uusien yhtiöiden osakkeet otetaan julkisen kaupankäynnin kohteiksi Helsingin Pörssin päälistalla maanantaina 3. heinäkuuta 2006.

Orion Oyj:n listalleottoesite on saatavilla pdf-tiedostona Internetistä osoitteista www.orion.fi ja www.mandatum.fi. Painotuotteena se on saatavilla ja tilattavissa Orionin pääkonttorista ja Sampo Pankin konttoreista sekä saatavilla Helsingin Pörssin OMX way -palvelupisteestä osoitteesta Fabianinkatu 14, 00130 Helsinki.

Oriola-KD Oyj:n listalleottoesite on saatavilla pdf-tiedostona Internetistä osoitteista www.orion.fi, www.oriola.fi ja www.mandatum.fi. Painotuotteena se on saatavilla ja tilattavissa Oriola-KD Oyj:n pääkonttorista ja Sampo Pankin konttoreista sekä saatavilla Helsingin Pörssin OMX way -palvelupisteestä osoitteesta Fabianinkatu 14, 00130 Helsinki.

Orionin A-sarjan osakkeen kaupankäyntitunnus Helsingin Pörssissä on "ORNAV" (ISIN-tunnus FI0009014369) ja B-sarjan "ORNBV" (ISIN-tunnus FI0009014377).

Oriola-KD:n A-sarjan osakkeen kaupankäyntitunnus Helsingin Pörssissä on "OKDAV" (ISIN-tunnus FI0009014344) ja B-sarjan "OKDBV"(ISIN-tunnus FI0009014351).

Jukka Viinanen                                                  Olli Huotari
Toimitusjohtaja                                                  Päälakimies