Heikki Vuonamo Orion-konsernin viestintäjohtajaksi

Orionin konsernihallinnon ja tulosyksikkö Orion Pharman viestintäosastot yhdistetään 1.2.2003 alkaen ja uuden yksikön esimieheksi ja konsernin viestintäjohtajaksi nimitetään  FM, DE Heikki Vuonamo, 54. Vuonamo raportoi pääjohtaja Jukka Viinaselle.

Heikki Vuonamolla on viestinnästä monipuolinen ja pitkäaikainen kokemus Talentum Oyj:n kustantamien eturivin talouslehtien toimittajana ja päätoimittajana. Hän on ollut Talouselämä-lehden toimittajana vuosina 1976-1980 ja 1981-1985, Tietoviikko-lehden toimituspäällikkönä 1985-1986 ja päätoimittajana 1986-1991 ja viimeksi Tekniikka & Talous -lehden päätoimittajana 1991-2002. Tiedottajakokemusta Vuonamolla on Rank Xerox Oy:stä vuosilta 1980-1981.

Orionissa konserniviestinnästä ja sijoittajasuhteista vuodesta 1997 lukien vastannut ekon. Anne Allo keskittyy jatkossa konsernin sijoittajasuhteiden hoitoon ja taloustiedotukseen. Hän raportoi Heikki Vuonamolle.

Koko tiedote on luettavissa oheisesta linkistä.