Orion-konsernin tulosjulkistukset ja yhtiökokous vuonna 2019

ORION OYJ PÖRSSITIEDOTE 18.7.2018 KLO 11.00

Orion-konsernin tulosjulkistukset ja yhtiökokous vuonna 2019

Orion Oyj julkaisee tilinpäätöstiedotteen vuodelta 2018 keskiviikkona 6.2.2019.

Vuoden 2019 osavuosikatsaukset ja puolivuosikatsaus julkaistaan seuraavan aikataulun mukaisesti:

Osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 2019
Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2019
Osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 2019

torstaina 25.4.2019
keskiviikkona 17.7.2019
keskiviikkona 23.10.2019

Tilinpäätös ja hallituksen toimintakertomus vuodelta 2018 julkaistaan yhtiön verkkosivuilla viimeistään viikolla 10/2019.

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi tiistaina 26.3.2019 Helsingissä.

Taloudelliset katsaukset ja niiden oheismateriaali ovat julkaisuhetkestä lukien saatavilla osoitteesta http://www.orion.fi/sijoittajat. Kotisivulla olevalla lomakkeella voi myös rekisteröityä Orionin tiedotteiden tilaajaksi.

Timo Lappalainen
  Olli Huotari
Johtaja, Esikuntatoiminnot

Lilli Riikonen, viestintäpäällikkö

Orion on suomalainen lääkeyhtiö - hyvinvoinnin rakentaja, joka toimii maailmanlaajuisesti. Orion kehittää, valmistaa ja markkinoi ihmis- ja eläinlääkkeitä sekä lääkkeiden vaikuttavia aineita. Yhtiö panostaa jatkuvasti uusien lääkkeiden sekä hoitotapojen tutkimiseen ja kehittämiseen. Orionin lääketutkimuksen ydinterapia-alueita ovat keskushermostosairaudet, syöpäsairaudet sekä hengityselinsairaudet, joiden hoitoon Orion kehittää inhaloitavia Easyhaler®-keuhkolääkkeitä. Orionin liikevaihto vuonna 2017 oli 1 034 miljoonaa euroa, ja yhtiö työllisti vuoden lopussa noin 3 200 henkilöä. Orionin A- ja B- osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.