Merkitse kalenteriin – Orionin virtuaalinen pääomamarkkinapäivä 26.5.2021 klo 13.00–16.00

ORION OYJ SIJOITTAJAUUTINEN 15.3.2021 klo 13.00

Orionin virtuaalinen pääomamarkkinapäivä 2021 sijoittajille, analyytikoille ja medialle järjestetään keskiviikkona 26.5.2021 klo 13.00–16.00. Tilaisuudessa Orionin johto kertoo ajankohtaista tietoa konsernin strategiasta, liiketoiminnasta sekä tutkimus- ja kehityshankkeista.

Tilaisuudessa esiintyy toimitusjohtaja Timo Lappalainen sekä muita Orionin johtoryhmän jäseniä. Kutsu, ohjelma ja webcast-lähetyksen rekisteröintitiedot julkaistaan ​​myöhemmin lähempänä tapahtumaa.

Tuukka Hirvonen, sijoittajasuhteet, Orion Oyj

Orion Corporation
www.orion.fi

Orion on suomalainen lääkeyhtiö - hyvinvoinnin rakentaja, joka toimii maailmanlaajuisesti. Orion kehittää, valmistaa ja markkinoi ihmis- ja eläinlääkkeitä sekä lääkkeiden vaikuttavia aineita. Yhtiö panostaa jatkuvasti uusien lääkkeiden sekä hoitotapojen tutkimiseen ja kehittämiseen. Orionin lääketutkimuksen ydinterapia-alueita ovat neurologiset sairaudet, syöpäsairaudet sekä hengityselinsairaudet, joiden hoitoon Orion kehittää inhaloitavia keuhkolääkkeitä. Orionin liikevaihto vuonna 2020 oli 1 078 miljoonaa euroa, ja yhtiö työllisti vuoden lopussa noin 3 300 henkilöä. Orionin A- ja B- osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.