Orion vetää Melatoniini Orion 1 mg Spray 20 ml -suusuihkeet pois kuluttajilta

ORION OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 10.9.2019

Orion vetää Melatoniini Orion 1 mg Spray 20 ml -tuote-erän numero 1901020001 pois kuluttajilta tuotteessa ilmenneen säilyvyysongelman vuoksi.

Kuluttajia pyydetään palauttamaan 31.10.2019 mennessä niin avatut kuin käyttämättömät Melatoniini Orion 1 mg Spray 20 ml -suusuihkeet lähimpään apteekkiin, joka hyvittää tuotteen rahana täysimääräisesti.

Poisveto ei koske muita Melatoniini Orion -valmisteita.

Melatoniini Orion 1 mg Spray on ravintolisä.

Lisätietoja:
Tuotetiedotus ja kuluttajaneuvonta: puh. 010 439 8250
Mediayhteydet: Terhi Ormio, viestintäjohtaja, puh. 050 966 4646

Orion återkallar munsprejen Melatoniini Orion 1 mg Spray 20 ml från konsumentmarknaden

Orion återkallar partiet 1901020001 av Melatoniini Orion 1 mg Spray 20 ml från konsumentmarknaden på grund av förvaringsproblem med produkten.

Konsumenter ombeds att fram till 31.10.2019 återlämna både öppnade och oöppnade munsprejer av märket Melatoniini Orion 1 mg Spray 20 ml till närmaste apotek, som krediterar hela priset på produkten.

Återkallelsen gäller inte andra Melatoniini Orion-preparat.

Melatoniini Orion 1 mg Spray är ett kosttillskott.

Ytterligare information: tel. 010 439 8250
Medier: Terhi Ormio, Kommunikationsdirektör, tel. 050 966 4646

www.orion.fi

Orion on suomalainen lääkeyhtiö - hyvinvoinnin rakentaja, joka toimii maailmanlaajuisesti. Orion kehittää, valmistaa ja markkinoi ihmis- ja eläinlääkkeitä sekä lääkkeiden vaikuttavia aineita. Yhtiö panostaa jatkuvasti uusien lääkkeiden sekä hoitotapojen tutkimiseen ja kehittämiseen. Orionin lääketutkimuksen ydinterapia-alueita ovat keskushermostosairaudet, syöpäsairaudet sekä hengityselinsairaudet, joiden hoitoon Orion kehittää inhaloitavia Easyhaler®-keuhkolääkkeitä. Orionin liikevaihto vuonna 2018 oli 977 miljoonaa euroa, ja yhtiö työllisti vuoden lopussa noin 3 200 henkilöä. Orionin A- ja B-osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.

www.orion.fi/