Orionin puolivuosikatsauksen 1­-6/2017 julkistaminen 19.7.2017

ORION OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 5.7.2017 KLO 12.15

Orionin puolivuosikatsauksen 1­-6/2017 julkistaminen 19.7.2017

Orion julkaisee puolivuosikatsauksen 1­-6/2017 keskiviikkona 19.7.2017 noin klo 12.00. Sekä suomen- että englanninkielinen tiedote ja esitysaineisto ovat saatavilla julkistamisen jälkeen Orionin kotisivuilla osoitteessa http://www.orion.fi/sijoittajat

Tiedotustilaisuus analyytikoille ja medialle

Tulosjulkistuksen yhteydessä järjestetään tiedotustilaisuus analyytikoille ja tiedotusvälineille keskiviikkona 19.7.2017 klo 13.30 Hotel Kämpin Akseli Gallen-Kallela -salissa, osoitteessa Pohjoisesplanadi 29, Helsinki. Toimitusjohtaja Timo Lappalainen alustaa tuloksesta englanniksi. Alustuksen jälkeen yhtiön johdolle voi esittää kysymyksiä myös puhelimitse sekä suomeksi että englanniksi. Tilaisuuteen osallistuvien tulee varautua pyydettäessä esittämään kuvallinen henkilötodistus.

Suora webcast-lähetys ja puhelinkonferenssi

Linkki suoraan webcast-lähetykseen löytyy Orionin kotisivuilta osoitteesta http://www.orion.fi/sijoittajat.
Puhelinkonferenssin tunnus on 3998996 ja puhelinnumerot konferenssiin osallistumiseksi ovat:

Suomi:
Ruotsi:
Iso-Britannia:
Yhdysvallat
+1 719 325 2202

Tallenne tiedotustilaisuudesta

Englanninkielinen webcast-tallenne tiedotustilaisuudesta sekä suomenkielinen nauhoite toimitusjohtajan katsauksesta tulevat saataville Orionin kotisivuille myöhemmin samana päivänä.

Hiljainen kausi

Puolivuosikatsauksen julkistamista edeltävä hiljainen kausi on meneillään ja jatkuu katsauksen julkistukseen saakka.

Lisätietoja antaa:
Terhi Ormio, viestintäjohtaja, p. 010 426 4646

Orion on suomalainen lääkeyhtiö - hyvinvoinnin rakentaja, joka toimii maailmanlaajuisesti. Orion kehittää, valmistaa ja markkinoi ihmis- ja eläinlääkkeitä, lääkkeiden vaikuttavia aineita sekä diagnostisia testejä. Yhtiö panostaa jatkuvasti uusien lääkkeiden sekä hoitotapojen tutkimiseen ja kehittämiseen. Orionin lääketutkimuksen ydinterapia-alueita ovat keskushermostosairaudet, syöpäsairaudet sekä hengityselinsairaudet, joiden hoitoon Orion kehittää inhaloitavia Easyhaler®-keuhkolääkkeitä. Orionin liikevaihto vuonna 2016 oli 1 074 miljoonaa euroa, ja yhtiö työllisti vuoden lopussa noin 3 500 henkilöä. Orionin A- ja B- osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Vuonna 1917 perustettu Orion viettää satavuotisjuhlavuottaan vuonna 2017.