Lisää liikuntaa arkeen

Liian kiire liikkua? Liikkumattomuus johtuu harvoin aikapulasta, kyse on enemmänkin asenteesta ja pienistä päätöksistä arjessa. Näillä vinkeillä saat lisää liikuntaa ja energiaa elämääsi.

Lue lisää

Liikuntatrendit esittelyssä: HIIT, kehonpainoharjoittelu ja online training

7 askelta juhlapyhien kotijumppaan

Näin vältät sudenkuopat liikuntaharrastuksen alkutaipaleella

Kuntosaliharrastus aloitetaan usein intoa puhkuen uuden vuoden lupausten seurauksena tai kesän jälkeen, kun arki koittaa. Miten aloitetaan kuntoilu turvallisesti? Mitkä uskomukset liikunnasta pitävät paikkansa? Asiantuntija vastaa väittämiin.

Lue lisää

Fitness - hyvä vai paha?

Jokainen tarvitsee lihaskuntotreeniä

Kuinka ehkäistä juoksuvammat – neljä vinkkiä

Juoksuvammoja voit ehkäistä huolehtimalla lihaskunnosta ja -huollosta, harjoittelemalla monipuolisesti ja hyvillä välineillä, juoksemalla erilaisissa maastoissa sekä syömällä monipuolisesti.

Lue lisää

Näin huollat lihaskalvojasi

Personal trainer – kannattava sijoitus?

Lauri Tähkä: Juoksusta voimaa lavalle

Kesäliikkujan vaivat: mikä avuksi?

Mökkeilijän kuntopiiri

Hillitse stressiä liikunnalla – 8 vinkkiä

Liikunta on tutkitusti tehokas tapa vähentää ja hallita stressiä. Raskaalla treenillä ja lempeällä kehon kuuntelulla on kummallakin oma tehtävänsä. Poimi tästä itsellesi sopivimmat vinkit!

Lue lisää

Miten liikunta vaikuttaa elimistön rasva-arvoihin?

Rasva-arvoihin luetaan veren kolesteroli sekä triglyseridi. Kolesteroli on monelle tuttu, mutta triglyseridi tunnetaan yleensä huonommin. Molempiin voi vaikuttaa tehokkaasti kestävyysliikunnalla.

Lue lisää

Näin aloitat juoksuharjoittelun