Näkymät vuodelle 2011

Julkaistu 25.10.2011

Liikevaihto kasvaa hieman vuodesta 2010.

Markkinointipanostukset kasvavat johtuen tuotelanseerausten määrän noususta. Tutkimuskulut kasvavat vuodesta 2010.

Liikevoitto ilman kertaluonteisia eriä kasvaa vuodesta 2010.

Konsernin investoinnit ovat noin 45 miljoonaa euroa ilman olennaisia yritys- tai tuotehankintoja.

Julkaistu 2.8.2011

Liikevaihto kasvaa hieman vuodesta 2010.

Markkinointipanostukset kasvavat johtuen tuotelanseerausten määrän noususta. Tutkimuskulut kasvavat vuodesta 2010.

Liikevoitto ilman kertaluonteisia eriä kasvaa vuodesta 2010.

Konsernin investoinnit ovat noin 45 miljoonaa euroa ilman olennaisia yritys- tai tuotehankintoja.

Julkaistu 27.4.2011

Liikevaihto kasvaa hieman vuodesta 2010.

Markkinointipanostukset kasvavat johtuen tuotelanseerausten määrän noususta. Tutkimuskulut kasvavat vuodesta 2010.

Liikevoitto ilman kertaluonteisia eriä kasvaa vuodesta 2010.

Konsernin investoinnit ovat noin 45 miljoonaa euroa ilman olennaisia yritys- tai tuotehankintoja.

Julkaistu 13.4.2011

Liikevaihto kasvaa hieman vuodesta 2010.

Markkinointipanostukset kasvavat johtuen tuotelanseerausten määrän noususta. Tutkimuskulut kasvavat vuodesta 2010.

Liikevoitto ilman kertaluonteisia eriä kasvaa vuodesta 2010.

Konsernin investoinnit ovat noin 45 miljoonaa euroa ilman olennaisia yritys- tai tuotehankintoja.

Julkaistu 9.2.2011

Liikevaihto kasvaa hieman vuodesta 2010.

Markkinointipanostukset kasvavat hieman johtuen tuotelanseerausten määrän noususta. Tutkimuskulut kasvavat selvästi vuodesta 2010.

Liikevoitto ilman kertaluonteisia eriä kasvaa hieman vuodesta 2010.

Konsernin investoinnit ovat noin 45 miljoonaa euroa ilman olennaisia yritys- tai tuotehankintoja.